Komkommerkeuzemenu

Flexibilisering, er is geen ontkomen aan meer. Wie betaald werk heeft, kan tegenwoordig jaarlijks vakantiedagen verkopen, loon inleveren tegen pensioen, of op een fiscaal vriendelijke fiets rondtouren. Ook Hilversum doet volop hieraan mee en dat gaat sinds de geboorte van de social media veel verder dan de klassieke keuzefilm, in de jaren ’70 van de vorige eeuw nog een zeer vooruitstrevend snufje van de omroep. Kijkers bepalen steeds vaker zelf wat ze willen zien, wie dóór mag in een talentenjacht of welke band popprofessor Leo Blokhuis hen zal tonen.

Komkommerschaak blijft niet achter en legt de keuze voor het volgende komkommertje voor de verandering een keer bij de lezer!

De poll loopt tot 25-11.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s